måndag 6 augusti 2007

skype är så jävla bra

skype... ja, vad ska man säga. det är helt enkelt skitbra. =)
har fått syster och pappa att ladda ner det. gör det du med mamma.!

efter mycket sittande vid datorn så kom jag äntligen ut lite. var och fikade med Atle och Richard på ett kafé som hittills är min favorit. man kan sitta ute där. och vi gjorde faktiskt det nu. det blåste inte för första gången sen jag kom hit så det var helt okej att sitta ute.

nej nu måste jag lära mig typ10 ord till, har läxa och jag ska va en sån jävla duktig elev, är inte i klassen med mest att göra så det ska nog gå fint det här... =D

puss och kram//
emilia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo nu har jag laddat ner skype, men den inbyggda mikrofonen i laptopen funkar inte för detta verkar det som, så jag får skaffa ett headset eller nåt så vi kan prata.
Bra om du testar rutten haj så man vet om det är nån idé att smaka när vi kommer dit...
/mamsen

Anonym sa...

Hej!
Nu har både jag & Uffe skype, så nu är det bara att ringa oss....
/Anna