söndag 26 augusti 2007

långhelger

ledigt torsdag, fredag, lördag o söndag. det är ju livsfarligt. farligt, roligt och dyrt. botas med pizza och bad på söndagar.

imorn börjar mattekursen, klockan 8:20! det är ju svintidigt.! och så fick jag ett mejl på isländska...tror det är nåt slags möte imorn vid 11. och på tisdag o onsdag var det nåt om matlab...usch.... jag vill inte lära mig matlab, jag vill inte använda datorer för att räkna, det är inge kul. men kanske måste man inte gå. tror inte jag kan heller, för då skulle jag missa språkkursen, och det vill jag inte. =) kommer prata flytande isländska om 4 månader. =D

i torsdags var jag i det största köpcentrat på island... så jävla stort var det inte, men dom hade det mesta man behöver. i sverige har man ju oftast en stor ingåg som man kan se och dom brukar försöka få det att se fint ut. men här älskar dom sina bilar så mycket så man måste gå genom som ett parkeringshus för att komma till ingångarna.... och dom är rätt små. hehe.
köpte i vilket fall 2 cd-skivor, har blivit helt hooked på eivör pálsdóttirs låt hjarta mítt.

upp vid 6 imorn, ångest.
se valar imorn! inte ångest. :D

Inga kommentarer: