söndag 7 oktober 2007

veckan som gått

förra helgen åkte vi till westfjords, ni ser på kartan vart vi är på detta stopppet.














på en vulkan



vi bodde i ett hus mitt i ingenstans, vi fick färsk mjölk direkt från kon av hon som hade huset.

vägarna är inte alltid dom bästa så vi byggde en bro.


aningens blött framför vattenfallet. =)












i måndags kom mamma, mormor o Lisbeth (mormors syster), vi åt en intressant middag och skrattade så vi grät.
sen åkte vi mot blue lagoon på tisdagen.





Golden Circle, geysir o vattenfall.












sen fick jag den här bilden också. =)

sen kom jenny o malin också, massa besök, är helt slut. hehe.








en korv på den berömda korvmojjen. där bill clinton åt korv när han va här nångång.







valköttsgrillspett.



"ring of fire", med kort och konstiga regler.






nu ska jag borsta tänderna och dricka vatten. =D

1 kommentar:

D.Skoog sa...

nu blev jag ännu mer deprimerad över att jag inte har råd att komma å hälsa på :(

och som om vi tror på dig när du skriver att ni får mjölk att dricka, å bilden direkt nedanför knäcker ni bärs lixom :P