tisdag 9 oktober 2007

sjukling

det händer inte så mycket precis nu. har blivit lite sjuk. känns inte så jättefarligt, men var på en lektion i morse o märkte då att min hjärna var lite mosig. ni vet sådär som det kan va när man är sjuk o inte riktigt tänker på det förrän man komme ut bland folk. men det gick väl okej, dom andra i den klassen är ju inte direkt genier så jag kände mig på samma nivå som dom ungefär.
har spenderat min sjuklingtid (sen igår nångång) med att plugga lite halvt, se top model, hehe kommer ihåg allt av första säsongen det är skumt. eller, hmmmm, vi hade top model kväll varje vecka hos bea o diskuterade det ganska mycket så det satte väl sig.
men är rätt uttråkad..... får väl se lite mer serier helt enkelt... kanske ta en kopp te o äta chokladkakor (som Atle slängde in i brevinkastet medan jag satt här o tyckte synd om mig själv.), som dessutom är gjorda i Göteborg.

men men, det är okej att va sjuk nu, bara det går över snart. har ju places to go, people to see.
på fredag åker Elina hem till finland en vecka så vi ska äta pannkakor på torsdag. =) mmmmm...... dreggel, dreggel.
och sen är det Icelandic Airwaves, en musikfestival som är runtom i Reykjavík centrum, nästa vecka. 4 dagars fylla har jag hört talas om. hoppas det blir en hel del bra musik också.
helgen efter det ska vi till Akureyri o åka runt lite där uppe. jag tror vi ska dit i alla fall. it merks. men det är vad jag tror, o hoppas på annars blir det alldeles för sent.

och så hoppas jag på att få stipendiet jag sökt på 15000 sek. annars vet jag inte hur jag ska lyckas med att partaja med min iller Göran hela december. kanske ringer pappa. ;)

nu ska jag snyta ut lite mer snor, jag fattar inte hur det kan få plats så mycket i min hjärna, som ju är så fylld med......hjärnsubstans.....intelligens. äh, ni vet. genigrejer. =D

kramar!

Inga kommentarer: